ماژول کناری نمونه

این یک متن نمونه برای نحوه ی نمایش و عملکرد متون در قالب است . شما می توانید این متن را از طریق کنترل پنل جوملای خود ویرایش یا حذف بفرمایید .

ماژول کناری نمونه

این یک متن نمونه برای نحوه ی نمایش و عملکرد متون در قالب است . شما می توانید این متن را از طریق کنترل پنل جوملای خود ویرایش یا حذف بفرمایید .

ثبت نام
آب بند ها مولفه های کلیدی برای کارکرد تجهیزات صنعت نفت و گاز می باشد. تجهیزات چرخشی از قبیل: پمپ ها ، محرک ها و کمپرسورها. دریچه و ولو ها و همچنین لوله ها و مجراهای گازهای مایع و قابل حمل می بایست مطمئن آب بندی شوند.شرکت آسا سیل آسیا با فهرست جامعی از محصولات، تجربه طولانی در این شاخه، و دانش عمیق فرایندهای این حوزه را ارائه می دهد. مجموعه بزرگی از آب بندها یا راه حل مهندسی شامل: محصولات سیستم های آب بندی  همیشه پایدار، مطمئن ، و اسمبل راحت ، و وضعیت قوی بر اساس نمونه نسبت سود و مزایا ارائه می کند. که راه حل های آب بندی بهینه برای فرآیندهای جریان بالا، جریان متوسط و جریان پایین برای تمام زنجیره فرآیند ها فراهم می کنند. در قسمت های پمپ زدن ، انتقال، و فرآیند ، آسا سیل آسیا تجربه چشم گیری در آنها دارد وسیستم ها و سرویسهای پیشرفته آب بندی ارائه می کند و شامل تمام جنبه های تکنیکی، محیطی و نیازمندیهای اقتصادی می باشد.


آب بند ها مولفه های کلیدی برای کارکرد تجهیزات شیمیایی می باشد. تجهیزات چرخشی از قبیل: پمپ ها ، محرک ها و کمپرسورها. دریچه و ولو ها و همچنین لوله ها و مجراهای گازهای مایع و قابل حمل می بایست مطمئن آب بند شوند.شرکت آسا سیل آسیا با محصولات جامع پورتفولیو، تجربه طولانی در این شاخه، و دانش عمیق فرآیندهای این حوزه را فراهم می کند. مجموعه بزرگی از آب بندها یا راه حل مهندسی شامل: محصولات سیستم های آب بندی همیشه پایدار، مطمئن ، و اسمبل راحت ، و وضعیت قوی بر اساس نمونه نسبت سود و مزایا ارائه می کند. که راه حل های آب بندی بهینه برای فرآیندهای شیمی پایه ، شیمی عالی، مواد شیمیایی معدنی، گازهای تکنیکی و زیرساخت کاربردی را فراهم می کند.


در صنعت داروسازی که در آن پردازش به سمت وسط می رود ، آب بندها اغلب برای استرلیزه طراحی می شوند. واحدهای عملیاتی کامل از قبیل آب بندهای مکانیکی و سیستم های تامین نیاز به استرلیزه و پاکیزگی دارند. این نیاز خاص توسط گروه های آب بند توسط تعدادی آب بند در شرکت آسا سیل آسیا با تجهیزاتی از قبیل: آب بند های محرک MR-D ، آب بند های پمپ SGR1 که دارای جلای الکتریسیته می باشند و هیچ گپی و یا فاصله پرتی ندارند. MAK و SMAK کوپلینگ مغناطیسی انتخاب عالی در کارکردهای خاص می باشد که آب بندی کاملا ضروری می باشد. این راه حل تضمی می کند که رسانه در جلقه چرخشی بسته باقی می ماند.آسا سیل آسیا یک همراه قابل اعتماد صنعت دارویی برای سالهای طولانی می باشد. پورتفولیوی ما(طرح استراتژیک) شامل طیف گسترده ای از راه حل های آب بند بهینه شده خاص ، و بالاترین کیفیت از راه حل های استاندارد تا راه حل های سیستم خاص برای هر نوع تجهیزات صنعت دارویی می باشد. شرکت آسا سیل آسیا کاربرد سیستمی را بالا می برد و فرآیند تولید را منعطف تر می کند.


باما در تماس باشید.



تلفن : 77181568-021